Sprzedawca: Fundacja Rime, ul. Śródziemnomorska 55/18, 02-758 Warszawa, NIP: 5213736590
Biuro: Al. Jerozolimskie 11/19 pok. 42; 00-508 Warszawa; tel.: 22 115 8000. e-mail: dharmashop@fundacjarime.pl
Regulamin sprzedaży:
Kontakt ze sprzedającym możliwy jest w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00 e-mail: dharmashop@fundacjarime.pl Odpisujemy w ciągu 24 godzin
Zwroty
Na podstawie art. 38 ustawy o prawach konsumenta:
„Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi”. W naszym sklepie punkt ten obowiązuje w przypadku imprez organizowanych w wynajętej sali.
W innym przypadku z udziału w kursach można zrezygnować w terminie do 7 dni przed kursem. Po tym terminie w przypadku retritu zwracamy 50% dokonanej darowizny, w przypadku wykładu czy inicjacji 80%. Zastrzegamy sobie czas na zwrot: 14 dni. W przypadku dokonania płatności przez PayPal, DotPay czy Przelewy 24 potrącamy prowizję pobraną przez operatora płatności oraz dodatkowo 1,5 złotego prowizji bankowej za przelew zwrotny. Gdy płatności dokonano przelewem tradycyjnym potrącamy jedynie 1,5 złotego prowizji bankowej przy zwrocie na konto Klienta. Prowizja bankowa nie zostanie potrącona przy wypłacie gotówki.
W przypadku produktów fizycznych, zwrot odbywania się na zasadach przewidzianych w prawie UE oraz polskim. Adres do zwrotu: Fundacja Rime Al. Jerozolimskie 11/19 pok. 42; 00-508 Warszawa
Uprawnienie do odstąpienia od umowy.
Klient który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres: Al. Jerozolimskie 11/19 pok. 42; 00-508 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: dharmashop@fundacjarime.pl Proszę odesłać przedmiot na adres: Al. Jerozolimskie 11/19 pok. 42; 00-508 Warszawa.
Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient. Oświadczenie może być dostarczone w jednej przesyłce ze zwracanym towarem.
Reklamacje
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem dharmashop@fundacjarime.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Wymiany towaru
W razie źle dobranego rozmiaru lub modelu, jest możliwość wymiany na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem na własny koszt na adres: Al. Jerozolimskie 11/19 pok. 42; 00-508 Warszawa, w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia. Do przesyłki należy dołączyć informacje o danych z zamówienia oraz dokładną informację na jaki model kolor i rozmiar zrealizować wymianę. Wymiany realizujemy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.
Zasady dotyczące składania zamówień
Zamówienia składać można wyłącznie za pośrednictwem witryny internetowej www.khyenkong.pll Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. Do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu (paragon lub faktura). Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
Dokonując płatności za „produkt wirtualny”, dokonujesz darowizny na cele statutowe Fundacji, wśród których leży propagowanie i ochrona kultury tybetańskiej i jej wartości.
Polityka prywatności
Dane osobowe
W czasie korzystania z naszego sklepu internetowego możesz zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych :
- W przypadku rozpoczynania subskrypcji naszego newslettera konieczne będzie podanie tylko adresu e-mail.
- Pełne dane będą konieczne w przypadku rejestracji (zakładania konta) w sklepie – konieczne w celu realizacji ewentualnych zamówień, może być także niezbędne w celu skorzystania z niektórych promocji czy rabatów.
- Pełne dane osobowe będziesz musiał(a) podać w przypadku składania zamówienia w naszym sklepie (o ile wcześniej nie zarejestrowałeś własnego konta, w tym przypadku dane do zamówienia zostaną pobrane z tego konta) – będą one niezbędne w celu jego realizacji.
Dane osobowe, podawane przez naszych Klientów w częściach sklepu, pozwalających na interakcję z użytkownikiem (np. fora, opinie o produktach) są widoczne jawnie dla wszystkich czytających te strony sklepu. Nie mamy żadnej możliwości filtrowania ich i zabezpieczania przed nieuprawnionym wykorzystaniem przez podmioty trzecie. Dostępne nam dane osobowe naszych Klientów w żaden sposób nie są udostępniane ani sprzedawane osobom czy firmom trzecim.
Mailing marketingowy
Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości e-mailowych, osobom które zarejestrowały swoje konta w naszym sklepie (punkt ten nie dotyczy pozostałych naszych klientów, składających zamówienia bez rejestracji konta w sklepie). E-mailing może zawierać zarówno informacje, bezpośrednio dotyczące działalności naszego sklepu (np. promocje, nowości w ofercie), jak i te z nim nie związane (np. życzenia). Może też zawierać treść przygotowaną przez naszych Partnerów biznesowych. Pragniemy podkreślić, iż dokładamy wszelkich starań, aby e-mailing nie był dla naszych Klientów uciążliwy, ograniczamy jego objętość i wysyłamy go tylko gdy to konieczne. Każda taka przesyłka zawiera także specjalny link, umożliwiający rezygnację z dalszego ich otrzymywania bez potrzeby likwidacji zarejestrowanego w sklepie konta.
Newsletter
Część sklepu, odpowiedzialna za rejestrację subskrypcji newslettera i wyrejestrowywanie z niej, jest odpowiednio zabezpieczona, tak aby nie było możliwości nieuprawnionego jej wykorzystania (zapisania/wypisania osoby, która tego nie chce). Każdą taką operację trzeba potwierdzić poprzez uruchomienie przesłanego e-mailem specjalnie zabezpieczonego linku. Dokładamy wszelkich starań, aby nie było możliwości użycia skryptu w innym celu niż to zostało zamierzone.
Ciasteczka (cookies)
Nasz sklep internetowy używa ciasteczek (plików cookies) do obsługi sesji klienckich w sklepie. Operacja ta sprowadza się jednak wyłącznie do identyfikacji sesji klienta, pliki cookies absolutnie nie przechowują żadnych danych, pozwalających na identyfikację konkretnej osoby jako odwiedzającej sklep.
Odpowiedzialność właściciela sklepu
Nie bierzemy odpowiedzialności za reklamy serwisów i usług, oferowanych przez podmioty trzecie, ewentualnie pojawiające się w naszym serwisie. Przykładamy dużą wagę do ich wiarygodności, ale nie zwalnia to od uważnego ich czytania i ostrożnego korzystania z nich.
Treści i opinie, wyrażane w sklepie przez osoby odwiedzające go, pozostają ich własnością. Nie bierzemy za nie jakiejkolwiek odpowiedzialności, nie identyfikujemy się z nimi. Nie zawsze są one zgodne z naszymi poglądami i opiniami.
Zastrzeżenia
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w naszej polityce prywatności. Osoby odwiedzające nasz sklep obowiązuje zawsze aktualnie obowiązująca jej wersja, dostępna na tej stronie.